Hayatı

İşte Aradığım Şefik Özdemir  ;  :) Şefik Özdemir 1983 Şırnak silopi Görümlü köy Olarak kayıtlara geçmeyi kabul ettikten sonra kimlik çalışmalarına başlayan Rahmetli Halit özdemir Ancak 1990 Yıllının ortalarında Sonuçlandırabilmiştir. Tabi ki o zamanlarda ki Devlet memurunun koşul ve şartlarıda göz önünde bulundurulduğunda buna hak verenler olursa ben kendilerine ohaaa  diyerek bir tartışma kapısı açarım arkadaş. ulan 1983 nire 1990 nire. :) Dimi yanii neyse konumuza gelecek olursak. Benim bir sürü arkadaşım olduğu dönemlerde ki o zamanlar top oynuyordum mahale takımında her ne kadar ünlü bir futbolcu olsamda o aralar mahalede henüz Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı değidim Çünkü; Daha kayıtlarda adım yoktu :). Neyse tabi bunlar işin espri boyutu Mübarek Rahmetli Babam Halit özdemir Çok sabırlı bir insan olduğu için Bana ancak 1990 te kimlik çıkarma ihtiyacı duymuş ha bu gün ha yarın derken baktı ki ben büyümeye başladım dedi biz buna bir kimlik çıkaralım. Tabi işin şaşırtıcı bir tarafıda ben ilk okul 3. sınıfa kadar kimliksiz okuduğum için o da enteresan bir şey Şırnak silopi görümlü köyde 3. sınıfı okuyorum kimliğim yok :) Sonra istan bula geliyorum. ve devam ediyorum. Evet okul ve çocukluk anılarım bu kadarla sınırlı değil Tabi 

                         Bu kadar uzatmanın ne anlamı var derseniz belki ilerde çocuklarım torunlarım okur arkadaş size ne sıkıldığınız yerde bırakın zorla okutan mı var :) Okuma Alalalal neyse ben ilk okula başladıktan sonra türkçe bilmiyordum zira bizim köyde Türkçe öğretilen bir yer değildi okul. Şırnakta okul Anne ve babalarımızın tarlaya giderken merdivenden mi düştük, Elimizi mi yaktık, kayıp mı olduk ? ;Gibi soruların kafalarını kurcalamaması için çocuklarını bıraktıkları bir kreş gibi bir şeydi o yüzden de öğretmenlerimize neden Türkçe öğretmediniz bu çocuklara demeye kimsenin hakkı yok. Zaten bizim öğretmenimizi KArakol Komutanı bizden daha çok gördüğü için bir ara farkettim Karakol komutan çok iyi derecede Türkçe konuşuyor ulan zalım hoca bizimle takılsaydın biraz bizde öğrenirkte biz senden çok senin biz tenefüsteyken tahtaya yazdıklarını gördüğümüz için ne yazdıkların bizden bir şey anladı ne biz yazdıklarından bir şey anladık...                        

                         Sene 1989 Da istanbula Taşındık. Benim istanbula karşı herhangi bir hayranlığım söz konusu değildi tamemen babamın kararına olan saygımdan ötürü lütfedip istanbulu şereflendirdim...  :P                         

                         Bu arada bunu yazma sebebimide söyleyeyimde kimsenin aklına yalnış bir şey gelmesin ne ünlü olma konusunda bir amacım var ne takıntım nede taktığım var ne ünlü ne ünsüz umurumda değil şu anda umurumda olan tek şey hasretle beklediğim imamın sesi. (Yazar burada Ramazan ayında olduklarını ima Etmiyorsa ben ne oliyim  :) )  neyse Php ile ilgileniyorum biraz giriş seviyesinde yazılımcıyız Elhamdulillah... Ben zaten bir alışveriş scripti üzerinde çalışıyordum sıkıldım kafamı dağıtmak için ne yapacağımı bulamadım bende burda yazıyorum bir şeyler işte bakalım nereye varacak konu  :)

                        Neyse 1989 yılında 2010 a kadar beş para etmeyen bir adam olan ben kendi egomda kulaç atan beş para etmeyen kendini bi pok zanneden bir adamdım açıkçası. Rabbinden bi haber Peygamberden bi haber din den imandan bi haber yaşayan malın tekiydim açıçası şimdi hatırladıkça iğreniyorum yaptıklarımdan (Sanane lan yaptıklarımdan şimdi yaptıklarıma bak :)) 

                        2004 ile 2006 yılları arasında   hiç bir şey olmadı kayda değer çünkü bu yıllarım genelde skerlik ve askerlik pskolojisini atlatmak için harcadım.  O yuzden pekte anatılacak bir şey yok ta olaki bazı asker arkadaşlarımın aklına gelirim de derki ulan şırnaklı bir şefik özdemir vardı. internet bilgisayar işiyle uğraşıyordu bi ariyim bakim napıyor. der diye yazim sonra geldiğin de demesin ulan bu şefik o şefik mi yalnış birini aramayalım  :)  neyse Ankara etimesgut 'ta Acemi birliiğimi 21 gün olarak yaptıktan sonra Ardahan Çıldır ilçesine bağlı KURT KALE Karakolunda bir süre takıldık tan sonra Bölük komutanım Sayın ALPER ÖZDEMİRCİOĞLU'NUN ısrarlarına dayanamadığım için daha sonra bölük merkezine geçtim bir süre başarıyla orada da görevimi tamamladıktan sonra askerliğimi bitirdim elhamdulillah. Belki kırmızı Teskere başarı belgesi vermediler ama Askerliğimin bitmesine bütün komutanlarımında benim kadar sevindiğine ve benim kadar şükrettiklerine eminim :)

                       2007 Yılında 03 Mart 2007 yılında Rahmetli babamı hastahaneye kaldırdık Ardından 1 Mayıs'a Kadar hastane'de yattık kalktık. Tabi ben o zamanda Salak salak işler yapmaya devam ediyordum. Burada itiraf edecek değilim itiraf edilmesi gerekenlere gerekli itirafları yaptım önemli olan o. Evet Rahmetli babam 1 Mayıs 2007 Yılında Haseki Hastanesinin Taş duvarlarında bir an Babamla Göz göze geldik şok verdiklerinde Yataktan istem dışı Yarım bir doğrulma sırasında Göz göze geldik ve o An Anladım gittiğini. nasıl anladın diye sormayın ama Hayatımın her evresin en mutlu günümde en mutsuz günümde haseki hastanesinde bir kapı aralığından babamla göz göze vedalaştık ve bu hayatta en son vedalaştığı kişi ben oldum. Ondan sonra hatırladığım tek şey Hakan Abi Annem Sorduğunda ne Cevap verecem diyip yere yığılmam oldu.

                      2008 - 2009 Yılları Arasında Ne içirdiler bilmiyorum ama Gözümü istanbulda açtığımda evliydim :)) Şakası bir yana iyiki evlenmişim Yahu bekarlık sultanlık diyorlar lan bir Tane Sultan var tanıdığım o da Muhammed Mustafa S.A.V. Bekarlık sultanlık olsa ALLAH emreder Peygamber Tavsiye edermiydi...

                     2010 Yılında Seyyid Şerif Muhammed ALi Lokman Hazretlerine intisap ettim Elhamdulillah o günden beri kendimdeki değişikli gözle görebiliyorum. Ne den yaşadığımı Dünya ya Geliş amacımı öğrendim. Kendimi bir kenara bırakıp bizi yaşamaya başladım elhamdulillah. ALLAH Razı olsun ondan.                  2013 istanbul Fatih Fetih Kuran Kursu nda Takılıyorum. ilerisinde ne olur bilmiyorum ama ALLAH izin Verirse Dünya'ya söyleyecek sözlerim var. Günü geldiğinde ben söylerim ALLAH C.C. Duyurur Kullarına... iftara Fazla bir şey kalmadı Görüşmek üzere ALLAH'a Emanet olun. Bu arada aklıma gelen bir şey var onuda söyleyeyim.  http://www.facebook.com/seyyidlokman  Bu efendim Sultanımın Facebook sayfası merak eden olursa bakabilir...   İŞTE SULTANIM.....


0 yorum:

Yorum Gönderme

© 2011 Şefik Özdemir Blog Hayatı Şiir Hayatı şefik özdemir Dini şiirler Beyitler , Dini beyitler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena