12 Şubat 2013 Salı

Muhammed Mustafa canımda cansın

Garibe, düşküne, yetime yarsın
Benim bu halimden bir sen anlarsın
Ümmetim Ümmetim Deyip yanarsın
Muhammed Mustafa canımda cansın

Gayretim gayemdir sana ulaşmak
Aşkın ile yanıp sevdana dalmak
Seni anlamayan ahmaktır ahmak
Muhammed Mustafa canımda cansın

Bir canım var ettim yoluna feda
Sana Layık etsin dilerim Hüda
Dünya varlığında yoktur bir fayda
Muhammed Mustafa canımda cansın

Dinle sen ey nefsim utan Allah'tan
Bu dünya ayırmış seni o yardan
Seveceksen eğer sev onu candan
Muhammed Mustafa canımda cansın

Bu gariban şefik sensiz ne yapsın
Dünyanın varını gönlünden atsın
Durmadan aşkınla ağlayıp yansın
Muhammed Mustafa canımda cansın

0 yorum:

Yorum Gönder

© 2011 Şefik Özdemir Blog Hayatı Şiir Hayatı şefik özdemir Dini şiirler Beyitler , Dini beyitler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena